Jamstvo / reklamacije

Jamstvo

  • Kvarovi nastali nepravilnom uporabom, nemarnim odnosom, mehaničkim oštećenjem, strujnim udarom, udarom groma, požarom i slično, izuzeti su od jamstva.
  • Popravak se obvezujemo izvršiti u roku od 45 dana od dana primitka proizvoda na servis.
  • Ako proizvod ne popravimo u tom periodu, obvezujemo se zamijeniti ga novim proizvodom ili sličnim istih karakteristika i mogućnosti uz suglasnost kupca.
  • Ako popravak traje duže od 10 dana, jamstveni rok se produžuje za vrijeme koliko je trajao popravak.
  • Jamstveni list i račun su sastavni dio isporuke uz naručeni proizvod.
  • Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun za cijelo vrijeme jamstvenog perioda, jer putem tih dokumenata može ostvariti svoja prava.  

Reklamacije

  • Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan.
  • Slika koja  ilustrira proizvod na Internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda te kupac ne može reklamirati ovaj segment.
  • U slučaju tehničke neispravnosti, kupac je dužan reklamirati proizvod u roku od 8 (osam) radnih dana.
  • Ako je došlo do oštećenja proizvoda/pošiljke u transportu, takva su oštećenja vizualno vidljiva, u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate.
  • Kupac i prodavatelj nisu odgovorni za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni tvrtke koja obavlja poslove dostave proizvoda.
  • Molimo Vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
  • Svoju reklamaciju nam možete javiti pozivom na broj telefona +385 51 277 099.
  • Putem e-maila: ri-klima@ri-klima.hr omogućujemo Vam izravne upite, primjedbe i pohvale sukladno članku 8. Zakona o zaštiti potrošača.
  • Prilikom reklamiranja proizvoda, molimo Vas da nam javite broj narudžbe i broj računa.

Povrat sredstava ili zamjena

  • U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni proizvodom, isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 14 dana od primitka.
  • Kako biste iskoristili ovo pravo, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom dokumentacijom s kojim je proizvod bio isporučen.
  • Povrat sredstava izvršit ćemo u roku 3 (tri) dana od dana postizanja dogovora na Vaš račun sa kojeg je uplaćen proizvod.
  • Ako ustanovite, prilikom prve uporabe, da je uređaj koji ste dobili neispravan, molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku izvršili zamjenu za ispravan uređaj. 
  • Svoj zahtjev za povrat sredstava ili zamjenu uređaja možete javiti pozivom na broj telefona +385 51 277 099.
  • Putem e-maila: ri-klima@ri-klima.hr omogućujemo Vam izravne upite, primjedbe i pohvale sukladno članku 8. Zakona o zaštiti potrošača.

Obavijest o načinu podnošenja prigovora potrošača

  • Prema Zakonu o zaštiti potrošača (NN br. 79/07, 125/07, 79/09 i 89/09-ispravak, 133/09) tvrtka RI Klima Opatija d.o.o. se obvezuje zaprimiti pismeni prigovor kupca na izvršenu uslugu te na isti odgovoriti pismeno u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora. 
  • Obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu: RI Klima Opatija d.o.o., Pavlovac 7a, 51410 Opatija ili na e-mail adresu: ri-klima@ri-klima.hr
  • Odgovor na Vaš prigovor dati ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora. 
  • Potrošač treba uz prigovor dostaviti osobne podatke za dostavu odgovora te Vas molimo da priložite broj narudžbe i broj računa.